Aγαπητέ Παναγιώτη*
Θυμίζω
στη συνέχεια των επισήμανσεών σου στον "Π.Λ". και τα εξής: "Οπου
είναι δύο ή τρεις συνηγμένοι εις το όνομά μου εκεί είμαι κι εγώ εν τω μέσω
αυτών" (Ματθ. 18/ιη/20). Στη Λευκοπηγή δεν ήταν άρα κάποιος ψεύδεται.
2.
Επειδή ε ίναι
γνωστόν πως χείλη ιε ρέων
δεν ψεύδονται πολύ δε περισσότερο αρχιερέων κ.λπ , στη Λευκοπηγή είχαν δηλώσει
εκ της μητροπόλεως ότι θα σταματούσαν επί 3λεπτον για αυτό κι η τοπική,
δημοτική εξουσία τους πε ρίμενε εκεί
υπό σκιάν, όπως οι 300 κι ο Λεωνίδας, τους Μήδους. Αρα;
3.
Ακούστηκε ότι άργησαν στην πορεία προς Αιανούς. Μήπως είχε προγραμματιστεί η εκτόξευση
διαστημοπλοίου ως εκ τούτου η ώρα ήταν απόλυτος αξία; Πήγαιναν να συναντήσουν
τον αρχαίο χρόνο. Ας δαπανούσαν και λίγο από τον τώρα τους. Τι
θα παθαίναν δηλαδή; Μήπως μερική αποκόλληση πρωτοκόλλου.
4.
Το θέμα του πρωτοκόλλου ως γελοίο το αντιπαρέρχομαι και το αφήνω στο παρηχητικόν
της λέξης.
5.
Στο χωρίον Βαθύλακκος ο συνηγμένος λαός Τον σταμάτησε. Εδώ μήπως έχουμε και μια
υποδόρια γλωσσική μνήμη;
6.
Δι' όσα αν-αιρετικά έγραψα ήμαρτον κι
ό,τι ήθελε προκύψει.
* Πλιάτσιον δηλαδή σχολιάσαντα εις "Πρωινόν Λόγον"
Ο πίνακας είναι του Γ. Κόλλα όστις εζωγράφισε όλο το εσωτερικό του επισκοπείου κι ακόμα περιμένει την πληρωμήν του
1 σχόλιο:
''Ένας ξυλοδαρμός είναι διδακτικώτερος από ένα μεσημεριανό υπνάκο'', γράφει ο θεός Σ. Άρα η απώλεια αυτής της χαμένης ραστώνης θάπρεπε να αποτελέσει αφορμή για δράση.Επιχείρηση ουτοπία όμως...
Δημοσίευση σχολίου