Εφημερεύουσες φαρμακείες
Μηδείς ανώνυμος υβριστής
εισίτω (επώνυμοι όμως γίνονται δεκτοί)


Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Δενδροσωσμός προσωρινός...

Σήμερα έσωσα (έτσι ακριβώς, έσωσα) με τη βοήθεια καλοπροαίρετων ανθρώπων της τοπικής διοίκησης (αντιδήμαρχος πολεοδομίας και υπάλληλοι της υπηρεσίας του) 5 δέντρα που
περιέζωναν την οικοδομή μας εδώ και 30 χρόνια, από τους εχθρούς τους (μου) Ανω-Κάτω μου που θέλαν να τα κόψουν. Μάλιστα είχαν βγάλει και άδεια περί αυτού. Ημουν μοναχικά μόνος! Αλλά γιατί δεν νιώθω ευχαριστημένος μετά απ’ αυτό; Μήπως γιατί είμαι βέβαιος πως οι Ανω- Κάτω μου θα επανέλθουν με δολιοφθορά επί των ριζών των δέντρων -ήδη αυτή επιχειρήθηκε το καλοκαίρι- ή επειδή μου πάει καλύτερα από τη μελαγχολία του νικητή η λύπη του ηττημένου.
- Ετσι μου ‘ρχεται να τους ζητήσω συγνώμη...

Δεν υπάρχουν σχόλια: