Εφημερεύουσες φαρμακείες
Μηδείς ανώνυμος υβριστής
εισίτω (επώνυμοι όμως γίνονται δεκτοί)


Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

Η χελιδόνα σου είμαι – η Ψυχή!


Κάτοικος του μαλακού υπογαστρίου της Αθήνας (Μεταξουργείο) πολυσχιδής και πολύβουος ερημίτης της ο Δημήτρης Β. Τριανταφυλλίδης, οργώνει, χες της ﷽﷽﷽ανιε και τις κορυλυργεργι κανουν οι ναθωρπι για να επιβιρόνια τώρα, άλλοτε τις απέραντες πεδιάδες της ρωσικής λογοτεχνίας κι άλλοτε πιάνει κορυες της ﷽﷽﷽ανιε και τις κορυλυργεργι κανουν οι ναθωρπι για να επιβιφές της, όπως είναι αυτή της Μαρίνας Τσβετάγιεβγα «ένα μοναχικό βουνό στην οροσειρά
της ρωσικής ποίησης» όπως την ονομάζει. Ο Δ.Τρ.  ασυμβίβαστος, κι ας το πω έτσι, διατρητής κάθε πνευματικού, πολιτικού, κοινωνικού σκυροδέματος που φαντάζει «μάρμαρο», μεταφράζει  της Μ. Τσ. την ποιητική συλλογή «Βέρτσια» και την κυκλοφορεί στις εκδόσεις Ε ﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽πεδιαερημίτης της Δημηδλσεις Εσυνητος, ας το πω λετσι, διατρητνδυμίων.

Δεν ήρθα ακάλεστη στο σπίτι,
Δεν είμαι υπηρέτρια -ψωμί δε θέλω.
Είμαι το πάθος σου, η αναστάσιμη ξεκούρασή σου,
Η μέρα η εβδόμη σου, ο έβδομός σου ουρανός.

Εκεί στη γη μου ‘δώσαν μια δεκάρα
Και μια μυλόπετρα μου δέσαν στο λαιμό.
Αγαπημένε!- Μην μου πεις πως δεν μ’ αναγνωρίζεις;
Η χελιδόνα σου είμαι – η Ψυχή!
                                                               Απρίλιος 1918

Δεν υπάρχουν σχόλια: