Εφημερεύουσες φαρμακείες
Μηδείς ανώνυμος υβριστής
εισίτω (επώνυμοι όμως γίνονται δεκτοί)


Τρίτη 5 Απριλίου 2016

Με λένε Καραγιάννη αλλά δεν είμαι Φον / κι αντί για τίτλο έχω το 3ο Ιphone


...και αν λ.χ. ισχυριστώ πως κι εγώ κατάγομαι κι έχω συγγένεια μακρινή λίαν με την οικογένεια Κάραγιαν ( ο Χέρμπερτ Φον Κάραγιαν γεννήθηκε σαν σήμερα 5 Απριλίου το 1908) ποιος θα μου αντιτάξει λόγους σοβαρούς και τεκμηριωμένους της ασυγγενείας μου. Ο αρχηγός της οικογένειας Γεώργιος ήρθε στην Κοζάνη από ένα χωριό της περιοχής Καραγιάνια (Καρά=μαύρο γενί= πλευρό) τόπον σκιερόν όντως, στην Κοζάνη κι από κει στην Κεντρική Ευρώπη. Κοινά μας στοιχεία: κι εγώ από χωριό είμαι, έχω το αυτό επίθετο, και όπως ο Θεόδωρος Καραγιάννης, ένας σπουδαίος από την οικογένεια αυτή διετέλεσε και διευθυντής της αυτοκρατορικής βιβλιοθήκης της Βιέννης, κι εγώ διετέλεσα διευθυντής της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κοζάνης. Τι χρειάζονται άλλες αποδείξεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια: