Εφημερεύουσες φαρμακείες
Μηδείς ανώνυμος υβριστής
εισίτω (επώνυμοι όμως γίνονται δεκτοί)


Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Αγιασιώτικα κανάτια

Ακούω κάτι ευήθεις τύπους στις τηλεοράσεις οι οποίοι απονέμουν πτυχία αριστεροφροσύνης -όχι πως με νοιση﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽Χαλκοστον οδιαιστεροφριοσάζει δηλαδή ο τίτλος διότι από ένα σημείο και μετά θεωρείσαι και κουτός να αποζητάς παρόμοια διαπιστευτήρια ειρποτερα υ εκΛυεοπλης  Με το ζερβ ή να αυτοτιτλοφορείσαι δημοσίως ως ﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽ υ εκΛυεοπλης  Με το ζερβ του τύπου: «Εγώ είμαι αριστεση﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽Χαλκοστον οδιαιστεροφριοσρός» Ε, και,  καλά κάνεις ή καλά να πάθεις.
       
  Εχω όμως μια απορία ση﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽Χαλκοστον οδιαιστεροφριοσ δι εμαυτόν.
         Γση﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽Χαλκοστον οδιαιστεροφριοσράφω με το δεξί αλλά τρώω με το αριστερό κι ση﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽Χαλκοστον οδιαιστεροφριοσόχι γιατί διάβασα τον οδηγό καλής συμπεριφοράς της Ελ. Χαλκούση. Κάνω το σταυρό μου με το δεξί αλλά ρίχνω στο παγκάρι και στον δίσκο με το αριστερό στο ναό στον οποίο μπαίνω από το δεξί κλίτος και στό﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽οδοσαφιρικο μου βίο (ηυ εκΛυεοπλης  Με το ζερβέκομαι  ﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽ριστερ στο αντης Θεσσλαονικης) με το δεξεκεί βγαίνω δε από το κέντρον του. Παλιότερα στον ποδοσφαιρικό μου βίο (η ανωτέρα τιμή που ηξιώθην μετά τον Μεγα Αλέξανδρο Λευκοπηγής ήταν η ενδεκάδα της νομικής Θεσσαλονίκης) με το δεξί πόδι έκαμνα ντρίπλες  ﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽ριστερ στο αντης Θεσσλαονικης) με το δεξ αλλά με το αριστερό  ﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽ριστερ στο αντης Θεσσλαονικης) με το δεξεσούταρον και γκολ στο αντίπαλον τέρμα. Πετώ την πέτρα με το αριστερό ή τον σβώλο χώμα στα αδέσποτα υρος)﷽﷽﷽﷽﷽νρησνιν που ελεγαν ετεοχρονισμ με το δεξτης πόλεως και του βίου μου («Πάρ’ καικαι﷽﷽﷽﷽υ εκΛυεοπλης  Με το ζερβένα σβώλο Μρ﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽ον ΦΩτεινοτου βλαωεσσλαονικης) με το δεξήτρο και διώξε εκείνα τα σκυλιά που μου χαλούν το φύτρο» κατά τον «Φωτεινό» του Αρ. Βαλαωρ﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽ον ΦΩτεινοτου βλαωεσσλαονικης) με το δεξρίτη). Στις εκλογές, καλή ώρα όπως αυτές που μας υρος)﷽﷽﷽﷽﷽νρησνιν που ελεγαν ετεοχρονισμ με το δεξέρχονται, υρος)﷽﷽﷽﷽﷽νρησνιν που ελεγαν ετεοχρονισμ με το δεξ μετρώ τ' αποτελέσυρος)﷽﷽﷽﷽﷽νρησνιν που ελεγαν ετεοχρονισμ με το δεξματα πάντα από το τέλος αφού νοιάζομαι πρωτίστως για το ποιά κόμματα μπαίνουν στη Βουλή κι όχι ποιά θα κάμουν  την Κυβέρνηση («Και στις 26 θα είμεθα Κυβέρνησις» που θα έλεγε ετεροχρονισμένα ο υρος)﷽﷽﷽﷽﷽νρησνιν που ελεγαν ετεοχρονισμ με το δεξ  Γ. Μαύρος του 1974 ή «Δεν θα μπορέσουν να κάνουν Κυβέρνηση» που έλεγε αμέσως μετά την 18ην Οκτωβρίου του 1981 ο Μιχ. Παπακωνσταντίνου. .νστανυεοπλης  Με το ζερβ
         Περιπλέον με θέλγει ο περίεργος σί﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽πγαμτωα εγλικου ποιητου εκΛυεοπλης  Με το ζερβτίχος  σέρο﷽﷽﷽﷽﷽ί (=νστανυεοπλης  Με το ζερβλαϊκού ποιητού εκ Λευκοπηγής: «Με το ζερβί (=αριστερό) το δάχτυλο ρίξε στα βόδια άχυρο» τον οποίο τόσα χρόνια δεν ξεκλείδωσα το σημαίνον.

         Ούτως εχόντων των πραγμάτων εγώ τι είμαι το λοιπόν;

Δεν υπάρχουν σχόλια: