Εφημερεύουσες φαρμακείες
Μηδείς ανώνυμος υβριστής
εισίτω (επώνυμοι όμως γίνονται δεκτοί)


Τρίτη 9 Αυγούστου 2016

Δέρμα λεπτοφυές

Δεν είναι κομβοσχοίνιον ότι ύβρις αποτελεί αυτό ως στολίδι
Λεπτοφυές δέρμα απλό, δώρον, λέω πως μ’ αυτό θ’ αρέσω
Πού; Στο πουθενά, ίσως στης ματαιολοξίας μου το παιχνίδι
- Ομως και σκουλαρίκι αν μου χαρίσουνε θα το φορέσω...
ΥΓ. Η 7η εκδοση των "Ποιημάτων" του Γ. Σεφέρη (1967) στην οποία απουσίαζαν από την σύνθεση «Σημειώσεις για μια βδομάδα» οι μέρες «Τρίτη» και «Τετάρτη» (τη δεύτερη τη βρήκε κάποτε ο άλλοτε Δήμαρχος Κοζάνης Π. Κουκουλόπουλος και μου την ...έδωσε) και η τριλογία του Στ. Τσίρκα «Ακυβέρνητες Πολιτείες» (1971 την αγόρασα από το βιβλιοπωλείο Κωνσταντινίδη επί της Εγνατίας), στάθηκαν οι αναγνωστικές αφετηρίες και σταθερές μου εκείνα τα χρόνια αλλά και για χρόνια. Του Γιώργου Γιωργή «Η συνάντηση Στρατή Τσίρκα -Γιώργου Σεφέρη» Μια φιλία που βράδυνε, (Καστανιώτης) μου έφερε κατά νουν πως αυτοί αλλά και τόσοι άλλοι που μας διαμόρφωσαν, πόσο καθοριστικά λείπουν στο φτηνό μας σήμερα όχι μόνον ως φυσικές παρουσίες αλλά κυρίως ως πνευματικές ουσίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: