Εφημερεύουσες φαρμακείες
Μηδείς ανώνυμος υβριστής
εισίτω (επώνυμοι όμως γίνονται δεκτοί)


Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Τα σύνεργα της μνήμης


«...Παρακαλώ να διαβιβάσετε τους πιο θερμούς χαιρετισμούς μου στον κ. Μ. Σουλιώτη που όπως και σεις, είναι και αυτός ένας νέος άνθρωπος εξαιρετικής ποιότητας και ένας ποιητής που συμπάθησα πολύ.
        
Επίσης να διαβιβάσετε τους χαιρετισμούς μου στην χαριτωμένη κυρία Σουλιώτη. Δεν ξεχνώ τις περιποιήσεις της και το τόσο εύγευστο γεύμα που μας ετοίμασε (τι θαύμα αυτό το χταποδοπίλαφο) μα, ακόμη περισσότερο, δεν ξεχνώ την ομορφιά της. Εμεινα αλήθεια καταγοητευμένος...»

Από σχεδίασμα επιστολής του Ανδρ. Εμπειρίκχθη του Ανδρεα Εμπειρκου εκδ. ΑΣΓΡΑσμους μου στην χαριτωμενη κυρου προς τον Δ. Καλοκύρη (1973) που υπάρχει στο βιβλίο του Δ. Καλοκύρη  «Τα σύνεργα της πλοιαρχθη του Ανδρεα Εμπειρκου εκδ. ΑΣΓΡΑσμους μου στην χαριτωμενη κυρχίας ήτοι η άλλη όχθη του Ανδρέα Εμπειρίκου» εκδ. ΑΓΡΑ και είναι από τον πχθη του Ανδρεα Εμπειρκου εκδ. ΑΣΓΡΑσμους μου στην χαριτωμενη κυρρόλογο του Λεωνίδα Εμπειρίκου

Δεν υπάρχουν σχόλια: