Εφημερεύουσες φαρμακείες
Μηδείς ανώνυμος υβριστής
εισίτω (επώνυμοι όμως γίνονται δεκτοί)


Κυριακή 9 Ιουνίου 2024

Μαγαζί γωνία ...

Μαγαζί γωνία (Χ. Μούκα 1 και οδός Ειρήνης» ή γωνιά του μαγαζιού γραφείου; Περιέχει: 1. Εργο του Κ. Ντιο κατά μίμηση του ζωγράφου Φελίπε Λίπη («Το φιλί που λείπει») 2. «Καθήμενος με καπαρδίνα διευθυντική» έργο Γ. Κόλλα 3. Κρεμάστρα κουρείου 4. Πίνακας κυρίου κυρίου Κ. Ντιό «Ωραία γυνή γυμνή απλωμένη σε κρεββάτι με γάτα στο παράθυρο» 5. Μέρος πίνακος (με ρολό ελαιοχρωματισμού) μόλις ορατός του Θάνου Καλαμπούκα (+) 6. Μη διακρινόμενα ευκρινώς κασκόλ και παρασόλια, χαρίσματα 7. Ρεπροντουξιόν «Η Γλυκοφιλούσα» από τη συλλογή του Ν. Βελιμέζη 8. Μέρος ρίζας πλατάνου από το βυθό της λίμνης - ποταμού Πολυφύτου – Αλιάκμονος 9. Ράχαι φακέλων συνεδρίου (έργα τέχνης) για τον νεοελληνικό διαφωτισμό του 1997 που έγινε στην Κοζάνη έργο Δημήτρη Χάτσιου 10. Φωτ. του πατέρα με ανοιχτό το βιβλίο «Το χρώμα της νοσταλγίας» (μου και αυτού) 11. Ράχες βιβλίων: Εκλογή Α και Β, Τ. Παπατσώνη, Τα γράμματα στη Ραχήλ Κ. Παλαμά, Ποιήματα 1943-2008 του Γιώργη Παυλόπουλου, Αναθεώρηση τέχνης του Δ. Ραυτόπουλου, Νοβάλις στοχασμοί, Ρ. Μ. Ρίλκε Ροντέν κ.α. «Γωνιά γωνιά σε καρτερώ γωνιά γωνιά σε χάνω Ψάχνω να βρω τα μάτια σου κ.λπ, κ.α...» «...η ατμόσφαιρα μου λείπει των πρώην δωματίων μου...» (Αλέξανδρου Μπάρα) Εξω και γύρωθεν μου έχει εκλογές και ένδον μου κάπως δύσκολες επιλογές

Δεν υπάρχουν σχόλια: