Εφημερεύουσες φαρμακείες
Μηδείς ανώνυμος υβριστής
εισίτω (επώνυμοι όμως γίνονται δεκτοί)


Δευτέρα 11 Μαΐου 2020

 Οτε ήμην εις την ΣΤ ‘ Γυμνασίου στο μάθημα της Ηθικής μας είχε μια φορά στην σειρά ορθίους 4-5 και επί του πίνακος εξεταζόμενους, ο θεολόγος καθηγητής κ. Μίλτος Ηλιάδης.
- Ποιός ξέρει να μας πει έναν υπαρξιστή φιλόσοφο και συγγραφέα ρώτηξε μη περιμένοντας προφανώς απάντηση
- Ο Σάρτρ είπα δειλά
Ξαφνιάστηκε.
- Κάτσε κάτω μου λέγει σχεδόν αγριεμένος και λάβε βαθμόν 19
19 !!! Το μόνο της μαθητικής μου ζωής 19νιαρι
Οταν έφτασε το μυαλό μου δεν διάβαζα το Σαρτρ εγώ ήμουν με τον Καμύ.
Ομως αυτός μοίραζε την εφημερίδα του στις μεγάλες λεωφόρους των Παρισίων όπως εγώ την Παρέμβαση στης Κοζάνης τα σοκάκια με τα σπίτια τα ψηλά και τηρουμένων των μεγάλων αναλογιών και των ελαχίστων αποστάσεων των 2 μέτρων, είμεθα συγγενείς του δρόμου...


Δεν υπάρχουν σχόλια: