Εφημερεύουσες φαρμακείες
Μηδείς ανώνυμος υβριστής
εισίτω (επώνυμοι όμως γίνονται δεκτοί)


Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019

«Σε πήρα πήρα για επισκευή / κι εσύ με ξεχαρβάλωσες...» Ντίνος Χρστνπλς

Εμπρός λοιπόν να συμπήξωμεν σωματείον οι ανά την Επικράτειαν πληττόμενοι από «Τα εσώψυχα του Ντίνου Χριστιανόπουλου» βιβλίο που κυκλοφόρησε χτες από τις εκδ. ΙΑΝΟΣ, στο οποίο ο συγγραφέας σε μια συνέντευξη ωκεανός στην κ. Σωτηρία Σταυρακοπούλου «περιλαβαίνει» πολλούς μεταξύ των οποίων και την ημετέρα αναξιότητα. Τι του έφταιξα του ευλογημένου;
«Το επ’ εμοί»: Ας γράφει και λέει ό,τι θέλει για την πνευματικήν υπόστασιν ή ανυποστασίαν μου και ας μένει στην κάποτε διατυπωθείσα άποψή του για μένα πως: «Μη νομίζεις πως είσαι κάτι, τίποτα δεν είσαι» («καλά κάνω» του είπα) κι ας το ανακάλεσε μετά από καιρό. Αλλά να με πει και πασόκ τον καιρό που ήμουν στην Βιβλιοθήκη Κοζάνης (τότε του εκδώσαμε ένα βιβλίο του). Ανήκουστον, ύβρις βαρύτατη μαζί με τις άλλες δι εμέ ανακρίβειες (άλλοι τις λεν ψεύδη συγγνωστά ή ασύγγνωστα και άλλοι μλκς)
Αλλά Πασόκ χάριν του οποίου μάλιστα ανήλθον και κατήλθον (αυτό σίγουρα) στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Κοζάνης!
Τρία πράγματα δεν έπραξα εις τον βίον μου α. δεν μπήκα φυλακή γενικώς (αν και ποτέ δεν είναι αργά), β. δεν εισήλθα ποτέ εις τους ευκτήριους οίκους ανακουφίσεως ανδρών, γ. δεν ήμουν κι ούτε ψήφισα ποτέ πασόκ. Για τα δυο πρώτα έχω μιαν έλλειψη εμπειρίας το ομολογώ για το τρίτο σεμνύνομαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: