Εφημερεύουσες φαρμακείες
Μηδείς ανώνυμος υβριστής
εισίτω (επώνυμοι όμως γίνονται δεκτοί)


Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Παρασκευή και Β'



         Παρασκευή των Β’ Χαιρετισμών, στις υπώρειες της Ανω Πόλης στον όσιο Δαβίδ της μονής Λατόμου («Χ γρμαματα ομυστηριοςτων του-πως βλεπει ταιεραίρε όρος  αλατόμητον»)
όπως κατ' έτος γρμαματα ομυστηριοςτων του-πως βλεπει ταιερ κι έθος. Ολοι εκεί: οι δύο ψάλτες -τράβηξαν το α’ Τη Υπερμάχω σχεδόν επί 10λεπτον οι θεοφιλότιμοι- , ο προβεβηκυίας ηλικίας ιερέας με το μιας παλάμης αναγνωσματάριο -πως βλέπει τα ιερά γράμματα ο μυστήριος ή τα ξέρει απ’ έξω; Ο έναντι μου Ιωσήφ στη διασωθείσα και συντηρηθείσα αγιογραφία στην άκρη της σύνθεσης με τη Γέννηση, σύννους φυσικά. Μου ήρθε κατά νουν ο διανοούμενος του Ροντέν για σου ﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽μτοςικμενςο της τιεσα και συντηρηθσιεας αγιοργραφια στην ακρη της συνεθσης με τη γεννηση, Μου ηρθε κατύγκριση. Ο  Σκεπτόμενος της τέχνης κι ο Σκεπτικός του θείου πράγματος.
         Ανεβαίνεις την αγία Σοφίας από θαλάσσης (αλήθεια έχει θάλασσα αυτή η πόλη;) και την συνεχίζει η Φωτίου ώσπου να χωθείς στην αυλή της μονής αλλά και να κατηφορίσεις από κει. Στο σημείο επαφής των δά﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽ε απαραλανπλ_  πλαριεα Β.Τσιτασναη κι ανφοδικηεξοδος στην Επταπρς συνεθσης με τη γεννηση, Μου ηρθε κατρόμων η συνάντηση. «Οδός άνω κάτω μία και ωυτή».
Λίγο πριν στην Δημητρίου Πολιορκητού (για χρόνια έστελνες εκεί την «Π» στον αξιά﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽ε απαραλανπλ_  πλαριεα Β.Τσιτασναη κι ανφοδικηεξοδος στην Επταπρς συνεθσης με τη γεννηση, Μου ηρθε κατότιμο παραλήπτη  κ. Ντ. Χρστνπλ_  -τώρα στις Σαράντα Εκκλησιές-,  στην πλατεία Β. Τσιτσάνη,  κι ανηφορική έξοδος στην Επταπυργίοά﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽ε απαραλανπλ_  πλαριεα Β.Τσιτασναη κι ανφοδικηεξοδος στην Επταπρς συνεθσης με τη γεννηση, Μου ηρθε κατυ. Στη μονή Βλατάδων το αργούν κάπως βάζουν ευλογητός στις 7. Κάτω στη νέα παραλία που ανακαινίζει ο Δήμαρχος με το σκουλαρίκι, ή « σευη﷽﷽εγαροςν Μοσικκομαμηθεσσλαονικη ναη κι ανφοδικηεξοδος στην Επταπρς συνεθσης με τη γεννηση, Μου ηρθε κατ μια ευθεία από φώτα κόκκινα αλλά δεν κοιμάται η Θεσσαλονίκη και το Μέγαρον Μουσικής, μακρινή σκιά πλέον.  

Δεν υπάρχουν σχόλια: