Εφημερεύουσες φαρμακείες
Μηδείς ανώνυμος υβριστής
εισίτω (επώνυμοι όμως γίνονται δεκτοί)


Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2020

Μυκήνες Πορος κ.λπ.

Aκουγα στο Lifo. gr το Podcast για το ταξίδι στον Πόρο την «ΚΙχλη» και το πιό ωραίο καλοκαίρι του Γ. Σεφέρη. Πήγα κάποτε εκεί φωτογράφισα και μια ...ΚΙχλη εκείνου του καιρού. Ξαναπάω τώρα, αυτό το θλιβερό καλοκαίρι, ξεκινώντας από τις «Β’ Μυκήνες» Του. «Δώσ' μου τα χέρια σου, δώσ' μου τα χέρια σου, δώσ' μου τα χέρια σου. Είδα μέσα στη νύχτα τη μυτερή κορυφή του βουνού είδα τον κάμπο πέρα πλημμυρισμένο με το φως ενός αφανέρωτου φεγγαριού είδα, γυρίζοντας το κεφάλι τις μαύρες πέτρες συσπειρωμένες και τη ζωή μου τεντωμένη σα χορδή αρχή και τέλος η τελευταία στιγμή· τα χέρια μου...» Στον δε Πόρο «Άκουσα τη φωνή καθώς εκοίταζα στη θάλασσα να ξεχωρίσω ένα καράβι που το βούλιαξαν εδώ και χρόνια· το ’λεγαν «Κίχλη»· ένα μικρό ναυάγιο· τα κατάρτια, σπασμένα, κυματίζανε λοξά στο βάθος, σαν πλοκάμια ή μνήμη ονείρων, δείχνοντας το σκαρί του στόμα θαμπό κάποιου μεγάλου κήτους νεκρού σβησμένο στο νερό. Μεγάλη απλώνουνταν γαλήνη...» - Να ‘ταν να μας λείπει μόνον αυτή η γαλήνη

Δεν υπάρχουν σχόλια: