Εφημερεύουσες φαρμακείες
Μηδείς ανώνυμος υβριστής
εισίτω (επώνυμοι όμως γίνονται δεκτοί)


Σάββατο 19 Αυγούστου 2017

Σύντομον βιογραφικόν σημείωμα προς λήψιν πιστοποιητικού αριστεροαφροσύνης

1. Πετώ την πέτρα με το αριστερό χέρι
2. Τρώω με το αριστερό (κουτάλι, πιρούνι, μαχαίρι)
3. Κάνω το σταυρό μου με το δεξί
4. Στρίβω την όποια βίδα με το αριστερό
5. Διάβαζα την ΑΥΓΗ από ανατολής της άχρι Δύσεώς της
6. Συμπαθούσα πολιτικά τον Λ. Κύρκο, ποιητικά τον Μ. Αναγνωστάκη κι ευρωπαϊκά τον Μιχ Παπαγιαννάκη
7. Κλωτσούσα τη μπάλα με το δεξί αλλά για τις ντρίπλες και στη σημείωση τερμάτων με βοηθούσε και το αριστερό
8. Εχω στην αριστερή μεριά του σβέρκου έναν ευθιασμό (τι είναι αυτό;)
9. Γράφω με το δεξί κι αν χρειαστεί κάπως με το αριστερό
10. Ψήφιζα εξ υπαρχής ΚΚΕεσ. και όλες τις παραφυάδες αυτού
11. Δεν υπήρξα ποτέ αντιστασιακός ότι στην Εθνική Αντίσταση δεν είχα γεννηθεί και στην αντιδικτατορική ήμουν από χωριό, δεν ήξερα και με πρόλαβαν άλλοι
12. Ούτως εχόντων των πραγμάτων μου τι είμαι τελικά;
13. Απάντηση ένδον: Μλκς

Δεν υπάρχουν σχόλια: