Το βράδυ της 31ης Ιανουαρίου, παραμονή του αγίου Τρύφωνος (Αη- Τρίφυλλο τον λένε στα
χωριά που εικο νίζεται με δρεπάνι
χωρίς σφυρί ως προστάτης των κηπευτικών) βρέθηκα στην εν λόγω πάμπ και
πίνοντας μια μικρή (πως μπόρεσα!) GINNES παρακολουθούσα
το μουσικό πρόγραμμα του τραγουδοποιού Δ. Γαύρου (σε κάποια τραγούδια τον
συνόδευε και η Δήμητρα Καραγιάννη -οι δυό τους πλην των άλλων αποτελούν και το
συγκρότημα ΑΛΚΗ –) με τους συνεργάτες του
στην κλασσική κιθάρα τον Γ. Γεωργούλα και στα κρουστά τον Ιορδάνη Λάτσκο. Ολοι
τους ήταν ωραίοι κι όχι μόνον γιατί ήταν νέοι αλλά και γιατί
γνωρίζουν τη μουσική που διακονούν με πάθος.
Ο χώρος έσφυζε νεότητος (Τι ήθελα εκεί
εγώ ένας Υδραίος στη Λάρισα;) και διαθέσεων για πρόσκαιρα ταξίδια φυγής από την αχλία
μας πραγματικότητα του εμετικού πολιτικαντισμού.
Κάποια στιγμή φυσικά αφίχθη η δημ. αστυνομία
και έριξε στην ιδιοκτησία το μπάτσο του νόμου περί ησυχίας
και έτσι μονοκιθαρικά συνεχίστηκε το πρόγραμμα. Ηταν το μόνο κ άπως άκομψο στην ωραιότητα της βραδιάς
.
Η αστυνομία πάντα προκαλεί μια ψυχική
αδιαθεσία ακόμα κι όταν έχει τις καλύτερες των προθέσεων. Προκαταλήψεις ίσως.
Την πάμπ περιέγραψε κάπως, αντιγράφοντας
τον Δ. Νόλλα κι η κ. Μάρη Θεοδοσοπούλου, έγκριτος –τι λέω η εγκριτοτέρα-
κριτικός λογοτεχνίας, σε άρθρο της στην εφημερίδα ΕΠΟΧΗ (Μάιος του 2012) παρουσιάζοντας
τις «Συγκεχυμένες αγάπες» μας (εκδ. Γαβριηλίδη). Ομως το βράδυ στο CAFE
GALLERY
οι αγάπες μου ήταν εντελώς συγκεκριμένες.
1 σχόλιο:
Θετικότατο πρόσημο στη GUINNESS και στη γραμματοσειρά calibri (από προηγούμενη ανάρτηση) και φυσικά αρνητικότατο πρόσημο στη Δημοτική Αστυνομία. Η οποία σε παρακείμενο στενό ποιεί την νήσσαν εις το διηνεκές,για να μην πω κάτι άλλο.
Λυπάμαι πάντως που δεν παραβρέθηκα στη μουσική βραδιά. Δε το γνώριζα.
Δημοσίευση σχολίου