‘Ανθρωπός τις φέρων στο χέρι ορολόγιον ανάποδα και γάντια από μαλλί προβάτου, λίαν φθηνά (5 ευρώ) και ζεστά, παραγωγή της γουνικής βιοτεχνίας (άπειρες κι αξεπέραστες οι οικιακές παντόφλες) Θωμά Παπαστεργίου στην Ανω Κώμη, φέρει δε περιπλέον και δύο νάυλον «πήρας» κατά Αίσωπον. Η μία, η λεπτοφυής κι αβαρής με δυσανάγνωστο το περιεχόμενό της απ’ έξω, περιέχει τα εξής: α. Βιβλίο ποιήσεως του Γιώργου Βέλτσου ονόματι «Ανάποδα οδεύει ο δολοφόνος» εκδ. Καστανιώτης –Διάττων («Ωστε αυτή είναι η ζωή του ανθρώπου;/Ο πάταγος της πτώσης από την βαθμίδα;/Η επαύξηση;/Το σώμα του/-Πράγμα και δέρμα-/που πυκνώνει; /Ο χρόνος που τον παραπλανά;/Η λύσσα;..»), β. Βιβλίο ποιήσεως της κυρίας Κατερίνας Αγγελάκη Ρούκ «Μεταφράζοντας σε έρωτα της ζωής το τέλος», (« Ετσι κι ο Θεός, σκέφτηκα, αν υπήρχε/ δεν θα ξέραμε ποτέ αν η φαντασία του μας γεννάει/ή μας περιγράφει και γελάει...»), εκδ. Καστανιώτη, γ. έντυπον ένθετο για τα βιβλία της εφημερίδος «Ελευθεροτυπία». Η άλλη σακούλα που φαίνεται το περιεχόμενό της και το αναγνωρίζουν αμέσως πάντες έχει ένα αγαθό, ειρηνικό και ακίνδυνο λάχανο («λάχανα πουλί μ λάχανα...»).
Το σημασία μπορεί να έχουν τα παραπάνω αντιφατικά μεταξύ τους είδη, με αυτόν τον ιστότοπο, μπλοκ συνήθως ονομάζουν, τα οποία είναι εκατομμύρια (μήπως και δις) διευθύνσεις και τόποι λόγου και διαλόγου, στο διαδικτυακό μας σύμπαν, γεγονός όμως που καθιστά αυτές τις προσπάθειες αναγνωστικά ατελέσφορες ως εκ της πληθύος τους; Είναι εντελώς προσωπικά, μοναχικά, οιονεί περιοδικά ηλεκτρονικής υφής, στα οποία εκθέτει ο κάθε «βαρεμένος» (οτέ μεν και προικισμένος) διαχειριστής των, τους τόπους και τους τρόπους της ψυχής σε αίθριες ή νεφελώδεις καταστάσεις· παρά πόδας του δε τοποθετούνται διάφορες καλόπιστες ψυχές επί του αναρτημένου θέματος προεκτείνοντας την συλλογιστική του και φορές πιο δόκιμα κι εμπεριστατωμένα. Διάλογος φιλικός κι υγιεινός. Ομως έχουμε κι ορισμένες στην συντριπτική τους πλειοψηφία ανώνυμες (φορές κι ανώμαλες) οι οποίες λαμβάνουν θέση με το κοντό και συνήθως (μετά συγχωρήσεως) με το μακρύ τους επί το πλείστον μη αντιλαμβανόμενοι περί τίνος πρόκειται. Τότε έχουμε τους μονολόγους ευηθών (βλακών στην νεοελληνική για τη σημασία και χρησιμότητα των οποίων στην κοινωνία έχει αποφανθεί λίαν επιτυχώς ο Ε. Λεμπέσης στο μνημειώδες σύγγραμμά του). Εχει το δικαίωμα φυσικά ο οιοσδήποτε να μιλά και να γράφει αφού «γομάρι που βγαίνει στο παζάρι θα ακούσει κι απ’ αυτούς που ξέρουν κι απ’ αυτούς που δεν ξέρουν», άρα και να τ’ ακούει χωρίς να σβήνει, λίαν εύκολη πρακτική, εκτός κι αν η υβριστική διάθεση του ανωνύμου, περάσει τα ελαστικά έως διαρρήξεως, εσκαμμένα της ανοχής κι αντοχής των μπλο-κυρίων.
Γνωστά περίπου όλα αυτά.
Σκέπτεται ο διαχειριστής του παρόντος (στο στρατό διετέλεσε και διαχειριστής επιταγών υπηρετών στο στρατιωτικό ταχυδρομικό σώμα, αλλά όχι και διαχειριστής επί των οικοδομικών κοινοχρήστων) πως ό,τι φιλοξενείται κάτωθεν των αναρτήσεών του, χαρακτηρίζει και τις κατηγορίες των αναγνωστών αλλά και σχολιαστών. Ομοιάζουν το λοιπόν κατά τάξιν με το περιεχόμενο που έχουν οι δύο ανωτέρω σακούλες. Ετσι:
α. Υπάρχουν υψηλού επιπέδου φίλοι αλλά Γ. Βέλτσου.
β. Λίαν αισθαντικές οντότητες κατά ευαισθησίαν όμοιες της ποιήτριας Κ. Α. Ρούκ
γ. Συγκροτημένοι μέτοχοι του πράγματος που προσομοιάζουν με την ύλη του φιλολογικού ένθετου.
δ. Η πιο χοντρή κατηγορία πελατών, τα λάχανα ας πούμε, που έχουν την ευαισθησία, κουτοσύνη και ηλιθιοβλακοσύνη του εκλεκτού αυτού λαχανικού με το οποίο γίνονται της εποχής μας τα γιαπράκια στα οποία ενδιατρίψαμε στην αμέσως προηγούμενη ανάρτηση.
Δια του λόγου το ασφαλές ας ρίξουμε μια ματιά στους σχολιασμούς των τελευταίων αναρτήσεων.
-Τι πένθος και τι φρίκη εν τω άμα αλλά και τι πλάκα για τον ανώνυμο νεοέλληνα και κάπως μπλοκοβλάκα.
9 σχόλια:
Ο γαϊδουρομπλογκάς, από τη στιγμή -όπως λες και συ- που βγήκε να σεργιανίσει στο παζαροδιαδίκτυο, θα πρέπει να είναι καλά σαμαρωμένος και φορτωμένος με καλάθια υπομονής και ντροβάδες εγκράτειας, γιατί έχει να αντιμετωπίσει τον κάθε πονεμένο αγάμητο παζαρόβιο, που βγήκε τσάρκα (αντί να πάρει παυσίπονα ή να πάει απλώς να γαμηθεί) προσπαθώντας να κρύψει τα χαρακτηριστικά του διαλαλώντας τη λειψή και εγωπαθή πραμάτεια του.
Σκέφτηκα (στην αρχή) να σου προτείνω να τους σβουρίξεις το λάχανο στο κεφάλι, αλλά μετά σκέφτηκα ότι πιο αποτελεσματικός θα είναι ο «Βέλτσος» (όπως ‘λέγαν οι δασκάλοι: «να σου ανοίξω το κεφάλι και να σου το γεμίζω γράμματα»).
Η πολύχρονη εμπειρία μου στη γαϊδουρομπλογκόσφαιρα (!) μου έμαθε να αγνοώ τα κατά τ’ άλλα συμπαθέστατα τετράποδα και να θεωρώ τις …γαϊδουριές τους σα χιουμοριστικά, τονωτικά διαλείμματα.
Πάντα με εκπλήσσει η «ευαισθησία» των ποντίων συγκατοίκων και ομοφύλων μας (απαραίτητη διευκρίνιση για να μην τα ακούσω και γω) για την καταγωγή τους, λες και οι υπόλοιποι είμαστε κατώτεροι (αφού υπερτερούν ακόμα και με ένα μάτ’) και δε φτάνει αυτό, αλλά εκτός από κατώτεροι βρισκόμαστε να απολογούμαστε και για …ρατσισμό. Ας είναι, πας μη πόντιος ρατσιστής, αλλά «οφθαλμολογικά» άρτιος (έστω).
Υπομονή
Καλά να περάσεις και καλά γιαπράκια στο δρόμο σου …
Υ.Γ. Τα γιαπράκια στο Βελβεντό και στα Σέρβια είναι στο μισό (τουλάχιστον) μάκρος και πάχος από τα κοζανίτικα, αλλά η μικρότερη ποσότητα γέμισης αναδεικνύει περισσότερο την αρμιά (Masterchefικές επιρροές) και το σπουδαιότερο διευκολύνει τη βρώση και κατάποση, αφού τρώγονται σα χάπια με το χέρι από την κατσαρόλα, χωρίς να χρειάζεται να λερώσεις πιατομαχαιροπήρουνα
Εγώ θα επιμείνω με λίγον ακόμη Witold:
-Τι απόλαυση να ερωτοτροπείς διακριτικά
Στο φάιβ ο' κλοκ του Βασιλιά...
-Θα πάρετε ένα πτι-φούρ;
-Ευχαριστώ. Χίλια ευχαριστώ.
Υπάρχουν και οι "Περιπέτειες του Κοντορεβυθούλη" εναλλακτικά τώρα για τις γιορτές.
ΣΒΗΣΕ ΟΤΙ ΔΕ ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ. ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΣ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ.
ΤΩΡΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΜΕΡΙΔΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΔΕ ΣΕ ΠΑΕΙ.
ΣΒΗΣΤΟ ΚΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΕΙΚΑ ΣΟΥ ΤΗ ΣΥΝΑΣΠΙΣΤΙΚΗ ΠΟΥ ΣΕ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΗΔΟΝΙΖΕΤΑΙ ΝΑ Σ' ΑΚΟΥΕΙ.
τα αντιφατικα διποδα,που την ανια τους ταχα,διασκεδαζουν,με το να κανουν ανωνυμες κριτικες εκει,που τους παιρνει,το μονο που καταφερνουν ειναι να εκνευριζουν το ηδη διαταραγμενο τους αποκοσμο,τους.
-κι νταβατζηδες του ηδονισμου υπαρχουν κι μαλιστα δεν ασχολουντε.......αλλα συχνοτατα ,βραζουν.....σταζουν.....κι σκονταφτουν......κι τσαλαβουτουν στην δειλια,τους.
-επειδη παραγινε της εποχης η δουλικοτητα ,ειναι καλο,που υπαρχουν ολα αυτα τα δηθεν μετωπα εκ του ασφαλους,για να ξεχωριζει η απεραντη ηλιθιοτητα απο την αλλη οχθη.
- το ποσο καλο τους κανει καποιους να εκτονωνοντε με το να λενε αρλουμπες ισως ποτε τους κι να μην το κατανοησουν,αλλα οι υπολοιποι,τι εχουν,φταιξει..........καλο ξημερωμα...στην υποδουλη επικρατεια.
Για αφήστε τις βρισιές εσείς οι άντρες τύπου καφενείου και συνέλθετε!
Τι πράματα είναι αυτά; Σ΄αυτό το μπλοκ βρήκατε και τα κάνετε;
Στο καφενείο δεν πάτε καθόλου;
Τι το περάσατε; Καφενοπάζαρο;
Πίνετε τον καφέ σας και συνάμα παζαρεύετε τα λόγια σας;
Σαν Κατινίτσες καταντήσατε!
Κι εσείς κ.Καραγιάννη φαίνεται να το διασκεδάζετε! Πολύ τους τσιγκλάτε! Τι κλίμα είναι αυτό που δημιουργείτε;
Πιο σοβαροί δεν μπορείτε να είστε όλοι σας;
Πως την είδατε δηλαδή; Θα διαβάζουμε τα σχόλια και ανάλογα θα γράφουμε και τα κείμενα του μπλοκ;
Ας μην ήμαστε μωροί!
Συνέλθετε και μη γράφετε ότι ναναι γιατί δεν είναι ωραίο σε μας τις γυναίκες να διαβάζουμε τέτοια πράματα.
Αυτά πέστε τα μεταξύ σας ή στο καφενείο σας. Αυτό το μπλοκ είναι πνευματικό υποτίθεται κι έτσι πρέπει να παραμείνει κι όχι να αλλοιωθεί. Κι εσείς κύριε του Σέρβιαnet προσέξτε τις εκφράσεις σας. Που βρίσκεστε και πως μιλάτε έτσι;
Επανορθώστε όλοι σας και σοβαρευτείτε! Άλλη δουλειά δεν είχαμε τώρα, ανοίγουμε το μπλοκ να διαβάσουμε κάτι από ένα σημαντικό άνθρωπο και δεν διαβάζουμε τίποτα άλλο από πλάγια λόγια για σχόλια που ούτε καν σημασία θα έπερεπε να τα δίναμε.
Μη ξεπέφτετε κύριοι! Πάρτε υπόψη σας ότι το μπλοκ διαβάζεται κι από συζύγους και παιδιά! Ντροπή!
Τώρα τι όνομα να βάλω που θα αρχίσετενα σολιάζετε τα διάφορα και να μου σούρνετε ότι να΄ναι!
Ας διατηρήσω την ανωνυμία μου κι εγώ!
Εν μέρει δικαιολογώ τις ενστάσεις για τον εκτραχυσμό της κουβέντας, αλλά όλα τά 'χαμε η σεμνοτυφία μας (τη) μάρανε..
Να λοιπόν ένας λόγος ύπαρξης του διαλόγου: Να εξευτελιστεί, όσο δεν πάει άλλο, η έννοιά του. Πρωταρχική δι εμέ αρχή της τέχνης της επικοινωνίας. Κι αυτό βέβαια επειδή η ίδια αποτελεί αντιγραφή της χυδαίας τηλεοπτικής συμπεριφοράς.
Αλλά αυτά παθαίνει όποιος υιοθετεί τις αρχές του Διαφωτισμού.
Λοιπόν κ.Καραγιάννη, απ' ότι καταβαίνεις παρακολουθείσαι. Παρακολουθούμαστε δηλ. όλοι οι συγγραφείς.
Και κρινόμαστε. Άλλοτε θετικά, άλλοτε αρνητικά.
Εντύπωση μου κάνει το γεγονός ότι το πήρες χιουμοριστικά και κάνεις κι εσύ την πλάκα σου εμμέσως πλην σαφώς βέβαια.
Κι έτσι πρέπει. Τα ίδια και χειρότερα παθαίνουμε όλοι μας.
Κάποιοι μας βρίζουν, κάποιοι μας αντιπαθούν και άλλοι μας θαυμάζουν.
Άλλοι πάλι μας απειλούν με κίνδυνο της ζωής μας, χειροδικούν, μας ξευτελίζουν και εμάς τις γυναίκες, αλίμονο, προσπαθούν και να μας βιάσουν πολλές φορές είτε λεκτικά είτε αλλιώς.
Το θέμα είναι ότι πρέπει να ήμαστε προσεκτικοί να μη προκαλούμε και μέσω διαδικτύου και οπουδήποτε αλλού εκθέτουμε τον εαυτό μας, γιατί ο κόσμος ειδικά αυτή την εποχή είναι αγριεμένος και με το δίκιο του.
Είναι εποχιακό πιστεύω. Θα περάσει όταν κι ο κόσμος συνηδειτοποιήσει και συμβιβαστεί με κάποια πραματάκια που αφορούν την πολιτική και οικονομική κρίση.
Ακριβώς κρίση ή μάλλον κρίσεις του αγριεμένου πλήθους πιστεύω πως είναι και ως συνετοί και φιλοσοφημένοι που ήμαστε (θέλω να το πιστεύω) οι συγγραφείς πρέπει να κάνουμε υπομονή ώσπου να περάσει.
Καλό κουράγιο και καλή συνέχεια στο έργο σου.
έχετε μεγάλο γούστο γκαρντασια ..ο ανώνυμος κατηγορεί τον ανώνυμο για ανωνυμία ......δηλαδή της ανωνυμίας το κάγκελο
άκου 8ευρω τα χριστουγεννιάτικα λαχεία !!!!!!!
τώρα θα μου πείτε που κολλάει αυτό εεεε μήπως τα παραπάνω που διάβασα έχουν σχέση με το κείμενο του κ.Καραγιαννη ; τυχαίο ; δεν νομίζω
άντε καλά Χριστούγεννα γκαρτασια
Δημοσίευση σχολίου