Εφημερεύουσες φαρμακείες
Μηδείς ανώνυμος υβριστής
εισίτω (επώνυμοι όμως γίνονται δεκτοί)


Σάββατο 25 Μαΐου 2019

Αρχοντες κι αποσπόρια

 Ανώτατος άρχων την ημέρα των εκλογών είναι ο Δικαστικός αντιπρόσωπος (έμμισθον αξίωμα) κάθε εκλογικού τμήματος. Πρόεδρος Δημοκρατίας (δεν ξέρω τι γινόταν επί Βασιλείας) πρωθυπουργός κ. λπ δείχνουν σ’ αυτόν την αστυνομική τους ταυτότητα δια την ταυτοποίησιν του προσώπου και πηγαίνουν στο παραβάν. Οι αρχές του οφείλουν υπακοή.
Διετέλεσα πολλές φορές ημερήσιος "ανώτατος άρχων» ανά την Επικράτεια. Σε μια εκλογή ‘89 ή ’90 ήμουν στου Ζωγράφου (ή μήπως Καισαριανή) κι εκεί συνάντησα τον Πάνο Τζαβέλα.
- Συντροφε πατριώτη πως εδώ;
- Είμαι εκλογικός αντιπρόσωπος (άμισθον εθελοντικό αξίωμα) του ΣΥΝ (τότε εννοείται) μου λέγει.
- Αν θέλεις φεύγα είμαι εγώ εδώ (είμασταν και στο κοινό ιδεολογικό πλεούμενο άλλωστε)
- Ποτέ, από το καθήκον που ετάχθην!
Εσυγκινήθην ενδον. Αυτή η με τόσα σωματικά προβλήματα ύπαρξη αλλά ως το καμπαναριό της κοινής πόλεως μας Κοζάνης ευθυτενής, αγωνιστική, ηρωική και καλλιτεχνική προσωπικότητα με λίγα λόγια μου έκανε μάθημα πολιτικής και ήθους.
Ηταν από εκείνη την ωραία γενιά κι όχι από τα νυν αποσπόρια της...




Δεν υπάρχουν σχόλια: