Εφημερεύουσες φαρμακείες
Μηδείς ανώνυμος υβριστής
εισίτω (επώνυμοι όμως γίνονται δεκτοί)


Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2023

Βραβείον

Εδοξε (ή ένλοξε) τω Συλλόγω Γυναικών Κοζάνης τη επικουρία της Διεθνούς Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών (;) να «κοιτάξουν» κάπως ιδιαίτερα πρόσωπό και έργο μου και να μοι επιδώσουν πλακέτα. Να είναι καλά αι ωραίαι κυρίαι. Σάββατο 10/6/ έλαβε χώρα δημοσία το πράγμα. Δύσθυμος αρχικά (γιατί;) αλλά στη συνέχεια έφτιαξε η κατάσταση. Ηταν και η μουσική του Β. Βέττα και της ξεχωριστής αιοιδού και βουλευτού νυν και αεί, κ. Καλλιόπης Βέττα. Οπως και η σεμνή χορωδία. Το ακροατήριον άγνωστο επί το πλείστον όμως ένοιωθα να με τυλίγει η ζεστή αύρα της αμοιβαίας εκτίμησης. - Ναι, γιατί όχι; Και τι έγινε δηλαδής; Ομως τι έψαχνα γύρω μου κι ένδον μου; - «Ποίοι οι φίλοι» μου ένευε από το μακριά του ο αλησμόνητος ο Νίκος Καχτίτσης · δεν τους βλέπω. - «Απόψε μετρώ τους φίλους μου» τραγωδούσε ο κύριος της νύχτας Γιάννης Ρίζος (όχι Γ. Ρίτσος) ως ακολούθως: «Είπα τους φίλους μου απόψε να μετρήσω/ λέγοντας ψέμματα πως άρπαξα φωτιά (κ.λπ.)/ ... Με ένα ψέμα έχω μάθει την αλήθεια/ οι φιλίες που ήταν μες στα παραμύθια..»/ Δε χάλασε βέβαια ο κόσμος μόνον ο καιρός που ξέσπασε στην καθημερινή του μπόρα. Ομως Οι φίλοι μου είναι στο φβ και κινητό καταχωρημένοι/ Εκεί ανά πάσα στιγμή -ποτές δηλαδή- τους επαναορίζω/ Αρα δεν μπορώ να κρίνω ποιοί φανεροί ή κρυμμένοι / χαίρονται ή θλίβονται στις περιστάσεις που διασχίζω/ Και είτα η απόλυσις...

Δεν υπάρχουν σχόλια: