Εφημερεύουσες φαρμακείες
Μηδείς ανώνυμος υβριστής
εισίτω (επώνυμοι όμως γίνονται δεκτοί)


Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2023

Εκτακτο ανακοινωθέν μετ’ ανθέων...

Με την είσοδο των κερασιών στην αγορά (Κερασάρης Ιούνιος) απ’ άκρου εις άκρον του μέγα Πανελλήνιου (θεάματος) μοιράζονται βραβεία πνευματικού λόγου. Βιβλία και συγγραφείς βραβεύονται εική και ως έτυχε κι ατιμωρητί. Μια ετήσια συνθήκη που μας περιβρέχει ποικιλοτρόπως. Ούτως εχόντων των πραγμάτων είπα κι εγώ να λάβω εν βραβείον, ένα οιονεί επιχώριον νόμπελ δια την μέχρι σήμερα το πρωί προσφορά μου στα γράμματα (ποιά;). Σάββατα (Κυρίω τω Θεώ σου) το λοιπόν με το μήνα στις 10του, μνήμη και οσίας Πανσέμνης, ο γεραρος Σύλλογος Γυναικών Κοζάνης (νυν προεδρεύεται από την ρέκτη κ. Αλέκα Καρυπίδου) και η Διεθνής εταιρεία Ελλήνων λογοτεχνών (;), την 18ην και 30 απογευματινήν στο δροσερόν ισόγειον του Λαογραφικού μουσείου Κοζάνης θα μοι επιδώσουν πλακέτα μετ’ ανθέων δια τα ανωτέρω μου (ήγουν ό,τι σατίριζα το ενδύομαι και μάλιστα ασμένως) - άνθρωπος καλάμι που το φυσά ο άνεμος δώθε κείθε κατά τον Πασκάλ· μετά, μουσικής, λόγων, αναγνώσεων κ.λπ. Ποιός στη δόξαν μου δια την λόξαν μου! - Θα πάω σίγουρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: