Εφημερεύουσες φαρμακείες
Μηδείς ανώνυμος υβριστής
εισίτω (επώνυμοι όμως γίνονται δεκτοί)


Δευτέρα 13 Απριλίου 2009

Μ. Δευτέρας τα εαρινά σύννεφα


Χ

Ονειρα, σκιές, ελλείμματα, κενό, ραγισμένα ταμπούρλα, σκοτεινά
άγνωστα αγάλματα και προτομές ανωνύμων-η φαντασία της πραγματικότητας πραγματοποιημένη...

Ομως,
μάλλον ακούμπησα τους πρωταγωνιστές των ονείρων μου ωσάν
συμμετέχων κι εγώ σε κείνην την τροχιά του εξεγερμένου σύμπαντος
και του τίποτε.

Ωσαν...
(κάποιες ελάχιστες στιγμές η βεβαιότητα).

ΧΧVI

Μιλώ με τα πάθη μου και τα ερείπιά μου.

Στην εκτεταμένη επιφάνειά τους
βάζω το δάχτυλο μου και λέω: Εδώ
κάτι αναπνέει ακόμα.

C

Ολα τ’ ανθρώπινα μάταια είναι· μα κανείς δεν το πιστεύει.

Μάρκος Μέσκος
“στον Ενικό και Πληθυντικό ψίθυρο” εκδ. νεφέλη

1 σχόλιο:

δημήτριος παν. μεντεσίδης είπε...

Ασχετο το σχόλιο που θα ακολουθήσει με τη θεματολογία του κειμένου. Συνάντησα το Σάββατο στη συμπρωτεύουσα κοινό γνωστό (δικό μου και του Β.Π.Κ) και σε ολιγόλεπτη στιχομυθία που είχαμε αναφέρθηκα στο γεγονός της εκτίμησης που τρέφω στο πρόσωπο του Β.Π.Κ και στο οτι τον ''παρακολουθώ'' συστηματικά. Μου είπε πως ο Β. είναι για λίγους. Δεν πρόλαβα να συνεχίσω τη συζήτηση και να το σχολιάσω. Στη συνέχεια σκεπτόμενος τα λεχθέντα με τον κοινό φίλο προσπάθησα να καταλήξω σε κάποια συμπεράσματα. Ανέτρεξα νοερά σε ό,τι γνωρίζω για τον Β., σε ό,τι έγραφε και γράφει στην Παρέμβαση, στα βιβλία του, στα σχόλια φίλων και γνωστών του και τελικά σχηματίζω την σχεδόν βεβαία εντύπωση πως η άποψη των άλλων για το πρόσωπό του είναι η άποψη που έχουν σχεδόν όλοι οι άνθρωποι για πρόσωπα που διαφέρουν (από αυτούς) εξαιτίας της παιδείας και της ευρείας πνευματικής μόρφωσής τους. Συμπλεγματική δηλαδή.Η φράση ''είναι για λίγους'' ισχύει μέχρις ενός σημείου (στη χώρα του champions league και της TV) αλλά νομίζω πως ο στόχος του Β. δεν είναι να είναι για λίγους τουλάχιστον όσον αφορά την μεταφυσική του ιδιωτεία.
δ.μ