Εφημερεύουσες φαρμακείες
Μηδείς ανώνυμος υβριστής
εισίτω (επώνυμοι όμως γίνονται δεκτοί)


Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Αψινθος κ.λπ.



Την εσπέραν προς το βράδυ της χτες αφίχθη στην πόλη εκ Θεσπρωτίας ορμώμενος και της Εγνατίας διερχόμενος ο ποιητής Μιχάλης Γκανάς μετά της κυρίας Πόπης  Γκανά αρχόντισσας των εκδόσεων Μελάνι. Στην παρέα κι ο ποιητής Θανάσης Μαρκόπουλος.
Ηπιαμε τσίπουρο αυτός άνευ ημείς με, η κυρία τσάι Περί το μεσονύκτιον  με την αναχώρησιν μας ενεχείρισε την μόλις κυκλοφορήσασα  ποιητική συλλογή ΑΨΙΝΘΟΣ εκδ. Μελάνι.
                 
         ***
Εγένετο σιγή εν των ουρανώ ως ημιώριον

Πού πας εσύ με τα λεπτά σφυρά η ραδινή
εσύ με τα πλατιά λαγόνια.

Θα βρέξη κυμοθόη
εσύ με τ’ αμάλαγο στήθος.

Ας βρέξει σιταρένια
ας βρέχει όλη μέρα κι αύριο και μεθαύριο.

Ας φυσήξει μετά πλατυτέρα
να φέρει 
λι σου
﷽﷽νεις το μανε ποταμε μου-
το τραγούδι μου σ’ εσένα.

Εκεί στο τρίκλωνο ποτάμι -ποταμέ βρε ποταμέ μου-
δίπλα στην
λι σου
﷽﷽νεις το μανε ποταμε μου-
πέτρα που πλένεις το μαν
λι σου
﷽﷽νεις το μανε ποταμε μου-
τήλι σου.
                           ***
Και είτα η απόλυσις.
- Τώρα έξω ήδη βρέχει...

Δεν υπάρχουν σχόλια: