Εχει μια στάση σώματος πιανίστα
που μετέχει τοιουτοτρόπως στην έκσταση
ή απλά στην τρυφερότητα της μουσικής...
Είναι όμως ενώπιον μιας ΕΡΙΚΑ
γραφομηχανής παλαιού αθάνατου τύπου.
Με μια παρόμοια γεννήθηκε δακτυλογραφικά
μεγάλωσε ώσπου στα πληκτρολόγια των Μac
χώθηκε και χάθηκε με σπασμένα συνήθως Word.
Aλλά και «Από το στόμα της παλιάς Remington”
(Γιάννης Πάνου, εκδ. Τρίλοφος Θεσσαλονίκη 1981)
ενηλικιώθηκε αναγνωστικά
περιφέροντας το «Κιβώτιο» των όποιων
προσδοκιών σοβαρών ή ανοήτων
σε «Ακυβέρνητες πολιτείες» εντελώς
- Αλλά δε βαριέσαι...
που μετέχει τοιουτοτρόπως στην έκσταση
ή απλά στην τρυφερότητα της μουσικής...
Είναι όμως ενώπιον μιας ΕΡΙΚΑ
γραφομηχανής παλαιού αθάνατου τύπου.
Με μια παρόμοια γεννήθηκε δακτυλογραφικά
μεγάλωσε ώσπου στα πληκτρολόγια των Μac
χώθηκε και χάθηκε με σπασμένα συνήθως Word.
Aλλά και «Από το στόμα της παλιάς Remington”
(Γιάννης Πάνου, εκδ. Τρίλοφος Θεσσαλονίκη 1981)
ενηλικιώθηκε αναγνωστικά
περιφέροντας το «Κιβώτιο» των όποιων
προσδοκιών σοβαρών ή ανοήτων
σε «Ακυβέρνητες πολιτείες» εντελώς
- Αλλά δε βαριέσαι...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου