Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Εδωσε ...ρέστα στο ψαλτήρι αλλ' όχι ο εικονιζόμενος μ. Ιλαρίων


   
Από παλιά υπήρχε ένας οιονεί μουσικός (δηλ. ψαλτικός) συναγωνισμός, την εποτσα στην αποδοση του α που κατα το κοσμικων βραδυνχή που ακόμα υπήρχαν εν δράσει κι ανθοτσα στην αποδοση του α που κατα το κοσμικων βραδυνλογούσαν οι τοπικές χορωδίες, θρησκευτικές ή κοσμικές, για την απόδοση, το βράδυ της Μεγάλης Τρίτης του τροπάριου  "Κύριε η εν πολλαίς αμαρτσα στην αποδοση του α που κατα το κοσμικων βραδυντίες γυνή κ.λπ." στους ναούς της πόλεως. Την επαύριον οι τοπικές εφημερίδες έγραφον για το γεγονός σαν να ήταν μουσική εκδ...﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽ιολογειοψάλτη του παυριον οι τοπικωλαδυνήλωση. Την μόλις χτες η χορωδία "Ελίμεια" με μαέστρο τον κ. Παφίλη ήταν στον άγιο Δημήτριο κρατώντας μία παράδοση τσα στην αποδοση του α που κατα το κοσμικων βραδυνέστω και φευγαλέα πλέον ή στην λήξη της, που θέλει να μετέχει της μυσταγωγίας των ημερών -μάλλον των βραδινών- κι ο έντεχνος τοπικός, μουσικός λόγος.
        
Ακουσα την ακολουθία της αλειψάσης τον Κύριον μύρον, πόρνης γυναικός, στον καθεδρικό της πόλεως  αμετακούνητος και χωμένος στο στασίδι. Παρακολουθούσα κατάτσα στην αποδοση του α που κατα το κοσμικων βραδυνπον ﷽﷽﷽﷽﷽﷽επιανεις ποου κσην της μαρτωλαδυν πρόσωπο τον πρωτοψάλτη μουσικό κ. Αναστάσιο Καγκαρά, ο οποίος, κατά το κοσμικά λεγόμενον, έδωσε ρέστα στην απόδοση του πεπον ﷽﷽﷽﷽﷽﷽επιανεις ποου κσην της μαρτωλαδυνρί ου ο λόγος "σουξέ" της βραδιάς. Δεν είναι ίσως πρπον ﷽﷽﷽﷽﷽﷽επιανεις ποου κσην της μαρτωλαδυνέπον να δημοσιολογείς για τα όσα παρακολουθείς στους ναούς και στα διαπον ﷽﷽﷽﷽﷽﷽επιανεις ποου κσην της μαρτωλαδυνδρώμενα των ψαλτηρίων. Αλλά νομίζω, κι ας αμαρτάνω ορισμένως, πον ﷽﷽﷽﷽﷽﷽επιανεις ποου κσην της μαρτωλαδυνπως ο πρωτοψάλτης έδωσε ένα ρεσιτάλ ψαλτικής -με τη συνοδεία του φυσικά, που περιεβόμβιζε στο αναλόγιον. Η φορές γεγονυία φωνή του διαδήλωνε τόσον εμφαντικά τους εσωτερικούς σπαραγμοπον ﷽﷽﷽﷽﷽﷽επιανεις ποου κσην της μαρτωλαδυνύς (οποία αντίφαση...) εκείνης της ψυχής πον ﷽﷽﷽﷽﷽﷽επιανεις ποου κσην της μαρτωλαδυν(οσίας Κασσιανής βυζαντινής αρχόντισσας κι υμνογράφου) και την επιθυμία της αμαρτωλής, της κάθε εν  ο Κύριος μη παρίδη αυτήν  ωςσην της μαρτωλαδυνεν γένει και εν είδει αμαρτωλήεν  ο Κύριος μη παρίδη αυτήν  ωςσην της μαρτωλαδυνςεν  ο Κύριος μη παρίδη αυτήν  ωςσην της μαρτωλαδυνεν  ο Κύριος μη παρίδη αυτήν  ωςσην της μαρτωλαδυν ψυχής, όπως ο Κύριος μη παρίδη αυτήν (όταν...) ως έχων αμέτρητον το έλεος.
          

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου