Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Απ' ό,τι λαμβάνουμε διαδικτυακώς


Αυτό το Δήμο ποιός θα τον πάρει;


"Η επανάσταση δεν θα αναμεταδοθεί", Τζιλ Σκοττ-Χέρον, 1971
(The revolution will not be televised, Gil Scott-Hero
n)

40 χρόνια μετά, μετάφραση και προσαρμογή για το Ελληνικό Έτος 2011

Δεν θα μπορείς να κάτσεις σπίτι σου αδελφέ μου
δεν θα μπορείς να ανοίξεις την τηλεόραση, να συντονιστείς και να ξεφύγεις
δεν θα μπορείς να πιεις τσιγάρα και να εξαφανιστείς
να πας για μπύρα στις διαφημίσεις
γιατί η επανάσταση δεν θα αναμεταδοθεί.

Η επανάσταση δεν θα αναμεταδοθεί
δεν θα είναι προσφορά της Cosmote για συγκεκριμένο χρόνο ελεύθερης ομιλίας
η επανάσταση δεν θα σου δείχνει εικόνες του βουλευτή σου
να κάνει χειραψίες και να χαμογελάει στο τοπικό κανάλι
ή να χορεύει στο πανηγύρι του χωριού του
χέρι-χέρι με τον δήμαρχο πάνω στους τάφους των νεκρών σου
η επανάσταση δεν θα αναμεταδοθεί.

Η επανάσταση δεν θα είναι προσφορά του Υπουργείου Πολιτισμού
δεν θα πρωταγωνιστούν ο Λάκης Λαζόπουλος, η Έλλη Στάη και ο Σάκης Ρουβάς
ή ο Μπαρμπα Στρουμφ και ο Πίκος Απίκος
η επανάσταση δεν θα κάνει το βλέμμα σου γοητευτικό
η επανάσταση δεν θα σε γλιτώσει από τις αιμορροΐδες
η επανάσταση δεν θα σου χάσει τρία κιλά
επειδή, αδελφέ μου, η επανάσταση δεν θα αναμεταδοθεί.

Δεν θα βγάζεις φωτογραφίες με τον Αντώνη Νικοπολίδη
όταν θα τρέχεις με τα κλοπιμαία γύρω από το τετράγωνο για να δώσεις στους δικούς σου
ή όταν θα πετάς τον υπολογιστή μες στο κλεμένο ασθενοφόρο
η ΕΤ1 δεν θα μπορεί να προβλέψει τον καιρό
και να κάνει το αστυνομικό ρεπορτάζ της
η επανάσταση δεν θα αναμεταδοθεί.

Δεν θα δεις εικόνες από γουρούνια να πυροβολούν
αδελφούς σε επανάληψη
γουρούνια να πυροβολούν
αδελφούς σε επανάληψη
δεν θα δεις εικόνες των φορτηγατζήδων να κλείνουν το Σύνταγμα
ούτε των άστεγων να ανοίγουν την εξώπορτα σε αργή κίνηση
με καμάρι για να μπουν στο ξένο σπίτι.

Οι νοικοκυρές σε απόγνωση, ο Σπύρος Παπαδόπουλος και η Τόλμη και Γοητεία
δεν θα είναι στην επικαιρότητα
και οι γυναίκες δεν θα νοιάζονται αν η Ρούλα είναι μόνη ή όχι
γιατί οι άνεργοι θα είναι στον δρόμο ψάχνοντας τη ζωή
και η επανάσταση δεν θα αναμεταδοθεί.

Δεν θα δεις τα καλύτερα στιγμιότυπα της Αθλητικής Κυριακής
των ειδήσεων, του Πάγκαλου και των κυνηγών ταλέτων
ή του Βασίλη Παπακωνσταντίνου να ιδρώνει
η ηχητική επένδυση δεν θα είναι του Μίκη Θεοδωράκη
και δεν θα τραγουδάει ο Λέκας και η Φαραντούρη
ο Πάριος, ο Φραγκούλης και ο Πανούσης
η επανάσταση δεν θα αναμεταδοθεί.

Η επανάσταση δεν θα είναι μαζί μας και πάλι σε λίγο
για κάποιο σημαντικό πρόσωπο, σημαντικό λόγο ή σημαντικό νέο
δεν θα χρειαστεί να ανησυχείς για το χρηματιστήριο
για το αμάξι ή το πέος σου
η επανάσταση δεν θα πάει με κόκα-κόλα
η επανάσταση δεν θα σκοτώσει τα μικρόβια που προκαλούν δυσοσμία
η επανάσταση θα σε έχει οδηγό.

Η επανάσταση δεν θα αναμεταδοθεί
δεν θα αναμεταδοθεί
δεν θα αναμεταδοθεί
η επανάσταση δεν θα προβληθεί μαγνητοσκοπημένη, αδελφέ μου.

Η επανάσταση θα είναι ζωντανή.


Κι αυτή την Περιφέρεια ποιός θα την αφήσει άψαυτη;


**********************************************************
Λέγεται ότι, όταν ο Θεός δημιούργησε τον κόσμο, αποφάσισε να τους δώσει δύο αρετές, ώστε να περάσουν καλά.
Έτσι έκανε:
- τους Ελβετούς μεθοδικούς και να σέβονται τους νόμους·
- τους Εγγλέζους επίμονους και μελετηρούς·
- τους Γιαπωνέζους εργατικούς και υπομονετικούς·
- τους Γάλλους καλλιεργημένους και εκλεπτυσμένους·
- τους Ισπανούς εύθυμους και φιλόξενους.
Όταν έφτασε και στους Έλληνες, στράφηκε στον άγγελο που κρατούσε σημειώσεις και του είπε: «Οι Έλληνες θα είναι έξυπνοι, τίμιοι και ΠΑΣΟΚ».
Μόλις τέλειωσε τη δημιουργία, ο άγγελος Του είπε: «Κύριε, σε όλους τους λαούς δώσατε δύο αρετές και στους Έλληνες τρεις. Έτσι θα υπερισχύσουν όλων των άλλων».
«Να πάρει η ευχή! Έχεις δίκιο! Μόνο που δεν μπορώ να τις αφαιρέσω! Ας έχουν λοιπόν οι Έλληνες τρεις αρετές. Όμως, για να είμαστε δίκαιοι, κάθε Έλληνας δεν θα μπορεί να έχει πάνω από δύο συγχρόνως».
Έτσι: Ο Έλληνας που είναι ΠΑΣΟΚ και τίμιος δεν μπορεί να είναι έξυπνος.
Εκείνος που είναι έξυπνος και ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να είναι τίμιος.
Κι εκείνος που είναι έξυπνος και τίμιος δεν μπορεί να είναι ΠΑΣΟΚ.

Φωτο Υστερόγραφο στη Δυτική Περιφέρεια

18 σχόλια:

  1. Ανώνυμος11/04/2010

    - Πώς καταλαβαίνει μια χοντρή κυρία ότι πρέπει να κάνει δίαιτα την ωρα που είναι στην παραλία;
    - Έρχονται μέλη της γκριν-πις και την σρπώχνουν στη θάλλασα! (Σώστε τις φάλαινες!)

    καλό κι αυτό το ανέκδοτο αλλά κ. Καραγιάννη, τώρα κατάλαβαν λένε ποιος είστε. πήραν την απάντηση μερικοί από την φωτογραφία που δημοσιεύσατε. ντροπή. αισχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος11/04/2010

    ΑΡΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΧΩΡΟ.
    ΑΣΕ ΤΙΣ ΦΘΗΝΕΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΕΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ.
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΧΑΙΒΑΝΙΑ ΚΙ ΕΣΥ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΕΞΥΠΝΟΣ;
    ΑΣΤΑ ΑΥΤΑ.
    ΔΕ ΦΤΟΥΡΑΝΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11/04/2010

    Γελάσαμε και σήμερα.
    Αυτή η χοντρή στο σφαγείο είναι;
    Άσπρα πλακάκια βλέπω ή όχι;
    Τι κούκλα που είναι καλέ!
    Καλά, αν κάνει αυτή την επανάσταση της, ζήτω που καήκαμε!!!!!!!
    Μπω,μπω,μπω,μπω, μάνα μου!.............................................................................................................................................................................................................................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος11/04/2010

    Ο ρατσισμός των ηλιθίων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος11/04/2010

    Πρέπει να ηλίθιος κανείς για να είναι σήμερα επαναστάτης.
    Κορόιδο είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος11/04/2010

    Η καλύτερη ισορροπία όταν είμαστε αντιμέτωποι με ανθρώπους από άλλες φυλές, είναι να διατηρούμε μια υγιή στάση φιλοξενίας, όπου αποδεχόμαστε τον άλλο γι' αυτό που είναι, ενώ ταυτόχρονα σεβόμαστε και τον εαυτό μας γι' αυτό που είναι και γι' αυτό που έχει. Αν προσέξουμε στον άλλο άνθρωπο, στην άλλη φυλή, κάποια ελαττώματα, ας θυμηθούμε ότι έχουμε και εμείς, αν όχι τα ίδια, τουλάχιστον άλλα εξ' ίσου σοβαρά ελαττώματα. Αν αντιληφθούμε κάποια προτερήματα, ας μην αφήσουμε τον εαυτό μας να τα διαστρεβλώσει με σκέψεις του τύπου "Μπορεί αυτοί να είναι ευγενικοί αλλά είναι κατά βάθος ψυχροί, ενώ εμείς που όλοι μέρα βριζόμαστε κατά βάθος έχουμε καλή καρδιά". Δηλαδή, αν προσπαθούσαμε λίγο περισσότερο, αν είχαμε την διάθεση να μάθουμε, δε θα μπορούσαμε εμείς να γίνουμε και ευγενικοί και να έχουμε καλή καρδιά; Ο πραγματικά μεγάλος άνθρωπος, ο πραγματικά μεγάλος λαός, είναι αυτός που ξέρει να μαθαίνει από τα προτερήματα των άλλων ενώ ταυτόχρονα διατηρεί αλώβητη τη δική του ταυτότητα.
    (Διαδικτυακό κι αυτό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος11/04/2010

    βρισιά-χυδαιοτητα-απρέπεια-αισχροτητα προς στο τέλος του άρθρου-/-λίγη προσοχή παρακαλώ δε βλάπτει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος11/04/2010

    Ωραίο όλο το άρθρο σαν λογοτεχνικό κείμενο. Και το ανέκδοτο νόστιμο και πετυχημένο. Μα η φωτο είναι απρεπής και απαίσια.
    Μου ήρθε να κάνω εμετό στο γιαούρτι που έτρωγα.
    Δεν είναι ρατσισμός. Από αισθητικής άποψης όμως είναι χάλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος11/04/2010

    Αυτό το πιπίνιον μάλιστα! Ηρέμησε ο στόμαχος μου και γαλήνεψαν οι οφθαλμοί μου! Μπράβο μεγάλε καλλιτέχνη Θεέ και μεγάλε συγγραφέα Καραγιάννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ψηφίζω δαγκωτό το τροφαντό κωλαράκι της φωτό. Γιατί ακριβώς θέλω να είμαι μοντέρνος, σύμμαχος δηλαδή του κάθε "νεκροθάφτη" μου (Μ.Κ).
    Όπως σαν φοιτητής που ποτέ δεν έτρεξα να γραφτώ στο κομμουνιστικό κόμμα όπως παρότρυνε και ο Βλαντισλάβ Βάνκουρα πριν πολλές δεκαετίες θεωρώντας τη νεωτερική πράξη.
    Ούτε και την αφροντισιά των συμφοιτητών μου τη θεωρούσα νεωτερική πράξη για να τη μιμηθώ.
    Οι ανώνυμες κραυγές των σχολίων της ανάρτησης μάλλον απουσία ανοχής στη διαφορετικότητα δηλούν,δηλαδή ψήφο στην αισθητική της μεγάλης περιφέρειας (φωτό), παρ' όλη την Καλλικράτεια συγχώνευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το ποιό κωλαράκι από τα δύο ψηφίζω; Κουίζ για δυνατούς λύτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος11/04/2010

    Πως δεν σας ανακάλυψε όλους μαζί ο Σπινάρης να σας κλείσει μέσα; Για τα σίδερα είστε όλοι. Ο Καραγιάννης ας σοβαρευτεί γιατί δεν τον βλέπω καλά.Τώρα τελευταία μάλιστα το μάτι του γυαλίζει. Και στις μεγάλες και στις μικρές περιφέρειες. Αλλά βέβαια! Ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος11/04/2010

    Ν' αηλί εμάς και βάι εμάς, πάρθεν η Κωλαρία! Ατώρα, τρανόν έτονε, μικρόπον έτονε, πάρθεν! Ντο να εφτάμε πουλί μ'; Πάρθεν!
    θα φηφίζομε και το τρανόν και το μικρίτσικον κωλόπον. Τα δύο πα χρειάσκουνταν. Τα καλά πα τ' εμέτερα είναι, τα κακά πα τ' εμέτερα! Ναι, πουλί μ'!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος11/04/2010

    Αυτόν τον κουραδοκόφτη που τον βρήκε η χοντρή νεαρά κυρία; Της έκοψε τον κώλο.
    Κρίμιτσκα και πάλι κρίμιτσκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος11/04/2010

    Εσείς οι άντρες κώλους δεν έχετε; Βγάλτε και κανέναν ανδρικό να δούμε! Μόνο εσείς θα μας χλευάζετε; Ή οι δικοί σας όλοι είναι ωραίοι και των γυναικών δεν είναι! Και οι άντρες τους ίδιους κώλους μ' εμάς έχουν. Άντε, βγάλτε και κανέναν δικό σας στον αέρα να σας πούμε ποιον ψηφίζουμε. Τι αηδία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος11/04/2010

    γειά στο στόμα σου κοπέλα μου
    για να μην πούμε και για τις κοιλιές τους
    Το ωραίον κάλλος είναι δυσεύρητο
    Ο κάλος όμως κοινότατος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος11/08/2010

    Εκεί που φτύνεις εκεί θα επανγλύψεις "φίλτατε" http://iparemvasi.blogspot.com/2010/08/blog-post_27.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος11/11/2010

    επί τη ευκαιρία διαβάστε και το βιβλίο: "Φίλτατε..."

    περιγραφή:
    Οι επιστολές του Γεωργίου Α' προς τον φίλο του Uldall, από τις 26 Μαρτίου 1897 ως τις 8 Μαρτίου 1913, που παρουσιάζονται στην παρούσα μελέτη έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, διότι χαρακτηρίζονται από ειλικρινή διάθεση στην εξιστόρηση σημαντικών πολιτικών και στρατιωτικών γεγονότων της παραπάνω περιόδου. Μέσα από αυτές διαφαίνεται η φιλοαγγλική πολιτική του Γεωργίου και ο φόβος για τη στάση της Γερμανίας στα Βαλκάνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή